onsdag 11. mars 2009

Klubba - behov for medarbeidere


For at klubben skal fortsette å utgi Klubba er det behov for litt innsats fra et par medarbeidere som kan bidra som redaksjonskomite.  Svein har forklart årsaker og arbeidsinnhold her.

Klubba har en annen funksjon enn Bloggen og utfyller denne.  Du kan feks lese Klubba mens du koser deg på sofaen.  Se feks på noen av de utgavene som allerede er digitalisert (takk til Svein) og lagt ut på Bloggen.

Eidsvoll MC-klubb er en klubb med relativt lavt aktivitetsnivå, og det er sannsynligvis slik flertallet av medlemmene ønsker det.  Vi har ikke noe klubbhus.  Klubbens eksistens er, slik jeg vurderer det, tuftet på et fellesskap knyttet til noen få sosiale sammenkomster og turer i sesongen.  Det er dog brukbar oppslutning om dette.

Jeg ville synes det var ultrakjedelig om Klubba ble lagt ned.  Jeg gleder meg til hver gang den kommer i postboksen.  Den gir meg viktig informasjon om MC-aktiviteter i mitt nærmiljø.  Det samme med Bloggen.  Derfor er det viktig at det er flere som bidrar til å spre informasjon på begge disse kanalene, slik at det ikke blir noen få personer som bidrar.  Da blir fort stoffet kjedelig og uinteressant.  Det er mangfoldet som skaper variasjoner og bidrar til utvikling.

Dersom du ønsker å bidra med noe i Klubba eller på bloggen - men synes det er vanskelig å vite hvordan du gjør det - send da en mail med ditt bidrag til Svein eller Per Ove, så skal vi sørge for at det blir publisert.

Men først - meld deg som redaksjonsmedarbeider i Klubba - send en mail til Svein.

Hva mener dere om dette?  Send meg en mail eller legg inn en kommentar.

Ingen kommentarer: