tirsdag 26. august 2008

Hvordan lage innlegg på bloggen?



Det er kommet flere spørsmål om hvordan man kan lage innlegg på bloggen. Dette syns jeg er kjempebra, og gir meg tro på at bloggen kan utvikle seg til å bli en arena for klubben som mange flere ønsker å gjøre aktivt bruk av.

Jeg vet at det er mange som er innom og oppdaterer seg når det gjelder klubbens aktiviteter, men samtidig har det vært relativt få som aktivt har deltatt som bidragsytere.

Det å lage et blogginnlegg krever svært lite. Jeg har laget en oppskrift på hvordan dette gjøres, og den finner du her.

Men før du begynner å lage innlegg bes du ta kontakt med meg, helst via en liten mail til rasmussen.perove@gmail.com som sier at du vil bidra. Dette for at jeg kan gi deg tilgang som "forfatter". Det er sannsynligvis unødvendig å gi alle klubbens medlemmer tilgang, for jeg tror ikke alle vil bidra likevel. Derfor - ta kontakt!

Jeg håper mange vil melde seg, og ser med glede frem til å motta mange mails:-)

Ingen kommentarer: