søndag 1. august 2010

Ulykke på Minneåsen

I kveld kom jeg kjørende over Minnesåsen.  Rundt en slakk sving lå det en Fireblade klistret under autovernet.  Det var en helt umulig vinkel - sykkelen virket tredd under på en helt umulig måte.  Det kunne virke som føreren hadde fått en skikkelig wobble og mistet kontrollen fullstendig.  Hvordan det hadde skjedd er en gåte.

Se også Romerikes Blad her.

Hjelm og hansker lå pent dandert på sykkelen.  Tenningen var ennå på så jeg slo den av.

Jeg hadde glemt mobilen hjemme, men fikk noen forbipasserende til å ringe 113.  Jeg ropte ned i skogen og lette  litt i skråningen rett nedenfor, men fant ingen fører.

Det hele så ganske stygt ut.

Så dro jeg og tok noen kveldsbilder ved Tisjøen.  På vei tilbake igjen var politi og ambulanse kommet til.  De kunne fortelle at de hadde funnet føreren som hadde gjemt seg i skogen, og han var tatt med i ambulansen.  Jeg er usikker på hvilke skader det var snakk om på føreren, men jeg regner ikke med at det var alvorlige.  Såvidt jeg forstår blir det nok en politisak av det hele.



Ingen kommentarer: