torsdag 22. september 2011

Ekstra torsdagstur 3



22. september. Det er fint, litt kjølig høstvær. Lenge siden jeg var med på torsdagstur! Møtte opp på Bankplassen ti over halv seks, og ventet i tjue minutter. Siden det ikke hadde kommet flere klokka seks, snørte jeg min sekk og spente mine ski og kjørte østsida av Vorma til Minnesund. Derfra over Minneåsen til Hurdal Torg og inn til Rognlisaga, der det ble noen bilder. Elva går stor og fossen var hvit og fin med god fart. Stoppet på tilbaketuren og tok bilder av Sagdammen og ørret-trappa ved Flaen også, før jeg kjørte hjem langs fylkesveg 180. Fikk prøvd de nye rundkjøringene ved Nebbenes-kroene, og når veganlegget er avsluttet i løpet av oktober, blir det et flott nytt veganlegg. Klokka åtte var det mørkt ute, men da hadde jeg kommet hjem for et kvarter siden.

Ingen kommentarer: