tirsdag 9. juni 2009

PULS-festivalen - lørdag 13. juni 2009

Til helga går PULS-festivalen av stabelen i Sundet. Klubben vil også i år delta på omtrent samme måte som i fjor, med det unntak at vi legger opp til en kortesje før vi parkerer felles i Sundet.

Kortesjen betyr at alle som ønsker å delta med sykkelen sin møter på plassen utenfor Prix lørdag 13/6 kl 10:30. Kl 11:00 vil det bli felles avgang og kjøring etter følgende rute: Gamlebrua, Nybrua, inn ved rådhuset, inn i Sundet og inn på bankplassen hvor vi har oppstilling på samme sted som i fjor.

I år blir det ingen salg av klubbeffekter, ei heller konkurranse og således ingen premiering av ”beste sykkel”. Dette fordi det har vært svært lunken interesse rundt dette de siste årene. Derimot tar vi med oss noen innmeldingsblanketter til klubben.

Det meste av opplegget er på plass allerede, men jeg trenger tilbakemelding om hvem som kan stå for salget og etterarbeidet. Send meg en mail - rasmussen.perove@gmail.com eller ring meg på mobilen (995 54 070) dersom du kan bidra.

Opplegget og arbeidsfordeling blir som følger:

  • Rigging av stand og henting av gassgrill: Jan W og Hans Petter F
  • Innkjøp / bestillinger: Jan W (Elisabeth har handlelister fra i fjor)
  • Etablere prislister, kopiere og evt laminere: Inge L
  • Vekslepenger: Elisabeth

Vaktliste:

I tidsrommet 09:00 - 16:00 (frivillige bes melde fra til Per Ove)

  • 09:00 - 12:00 - Hans Petter F og Per Ove R
  • 12:00 - 14:00 - Inge L, Elisabeth M + 2 selgere til
  • 14:00 - 16:00 - Svein N + 3 selgere til
  • Etterarbeid (etter kl 16:00)
  • Rydding - 3 personer

Jeg håper så mange som mulig kan møte opp på PULS, det gir oss muligheter til å få litt inntekter i jubileumsåret.


3 kommentarer:

Svein sa...

Jeg kommer. Om det er noe å ta seg til, så kan jeg ta det der og da.
Jeg synes det absolutt bør være anledning til å kjøpe klubbeffekter på en dag som denne. Om det er en eneste en som viser interesse, så bør det være god nok grunn til å gi tilbudet.

Per Ove sa...

I fjor var det omtrent ikke en enste som kjøpte effekter. Det er etter styrets mening unødvendig å dra flere esker med effekter frem og tilbake for å selge en støttekopp eller et par klistremerker. Erfaringene fra "supersalg" med halverte priser på bloggen har jo heller ikke vært noen ubetinget suksess.

Men jeg tar ditt innspill til etterretning. Vi kan kanskje heller arrangere det slik at de som ønsker å bestille kan skrive seg på en liste så kan vi sende effektene etterpå. Kan det være en idè?

Svein sa...

Slett ingen dum ide, så gjerne for meg. Mitt innspill var i grunnen tuftet på at det må være tilgjengelighet. Uten det blir intet overdratt... :-)