I år blir det ingen salg av klubbeffekter, ei heller konkurranse og således ingen premiering av ”beste sykkel”. Dette fordi det har vært svært lunken interesse rundt dette de siste årene. Derimot tar vi med oss noen innmeldingsblanketter til klubben.
Det meste av opplegget er på plass allerede, men jeg trenger tilbakemelding om hvem som kan stå for salget og etterarbeidet. Send meg en mail - rasmussen.perove@gmail.com eller ring meg på mobilen (995 54 070) dersom du kan bidra.
Opplegget og arbeidsfordeling blir som følger:
- Rigging av stand og henting av gassgrill: Jan W og Hans Petter F
- Innkjøp / bestillinger: Jan W (Elisabeth har handlelister fra i fjor)
- Etablere prislister, kopiere og evt laminere: Inge L
- Vekslepenger: Elisabeth
I tidsrommet 09:00 - 16:00 (frivillige bes melde fra til Per Ove)
- 09:00 - 12:00 - Hans Petter F og Per Ove R
- 12:00 - 14:00 - Inge L, Elisabeth M + 2 selgere til
- 14:00 - 16:00 - Svein N + 3 selgere til
- Etterarbeid (etter kl 16:00)
- Rydding - 3 personer
Jeg håper så mange som mulig kan møte opp på PULS, det gir oss muligheter til å få litt inntekter i jubileumsåret.
2 kommentarer:
Jeg kommer. Om det er noe å ta seg til, så kan jeg ta det der og da.
Jeg synes det absolutt bør være anledning til å kjøpe klubbeffekter på en dag som denne. Om det er en eneste en som viser interesse, så bør det være god nok grunn til å gi tilbudet.
Slett ingen dum ide, så gjerne for meg. Mitt innspill var i grunnen tuftet på at det må være tilgjengelighet. Uten det blir intet overdratt... :-)
Legg inn en kommentar